God zorgt. - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Ailje en Henriette Spoelstra - WaarBenJij.nu God zorgt. - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Ailje en Henriette Spoelstra - WaarBenJij.nu

God zorgt.

Door: Henriette

Blijf op de hoogte en volg Ailje en Henriette

19 Maart 2015 | Israel, Jeruzalem

Hallo lieve lezers van onze blog.
We dachten dat we nu we weer thuis zijn onze blog afgesloten hadden maar er is nog één ding dat we graag met jullie willen delen.
Op 29 december vorig jaar schreven we dit op onze blog :

Peter heeft toch maar besloten de auto te laten repareren, vorige week had hij voor de tigste maal de geest gegeven. Iemand had aangeboden de verzekering voor de komende periode te betalen, wij hebben ook een toezegging gedaan vanuit de groep om bij te springen in andere onverwachte financiële gaten. Daarbij het feit dat een rijdende auto nog iets opbrengt deed hem besluiten dan de auto nog maar een poos aan te houden. Eigenlijk is een auto voor hun bediening en privéleven hier onmisbaar.

Zijn er onder onze lezers die het op hun hart krijgen hier mee in te voorzien? Laat het ons even weten. Hoe groter de groep mensen die om dit bijzondere gezin heen staan, hoe kleiner hun zorgen.

Op 1 jan. 2015 ging in Beit Jala de telefoon en na elkaar veel heil en zegen voor het nieuwe jaar gewenst te hebben kwamen de woorden : Je kunt een "nieuwe" auto gaan kopen , dit is het budget.

Wat hebben we een wonderlijke God dat hij een paar zinnetjes in een blog gebruikt om zijn trouw en liefde te laten zien.

De dag voor wij weer naar Nederland gingen was de koop bijna rond en onlangs kregen we een paar foto`s die we net als dit verhaal graag met jullie delen.
Lieve groeten,
Ailje&Henriëtte

• 21 Maart 2015 - 07:14

Nathasja:

Wauw bijzonder. Wat een geweldige getuigenis weer, van het feit dat God voorziet.

Tags: Henriette