Voorbereiding Israel 2018 - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Ailje en Henriette Spoelstra - WaarBenJij.nu Voorbereiding Israel 2018 - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Ailje en Henriette Spoelstra - WaarBenJij.nu

Voorbereiding Israel 2018

Door: Ailje

Blijf op de hoogte en volg Ailje en Henriette

25 Februari 2018 | Israel, Jeruzalem

Het is weer zover, er is weer een reis naar Israel in het verschiet, deels met goede vriend Jan van Dijk ( Jan van Dina ja ) en vanaf 20 maart met Henriette, de allerliefste reisgenote die je je maar kan wensen. Jan vliegt terug met het vliegtuig dat mijn teerbeminde naar Israel heeft gebracht.
Het is de bedoeling dat Jan en ik 9 maart vertrekken naar Beit Yousef, een tehuis voor Arabische kinderen en jongeren met beperkingen in de plaats Beit Sahour, een dorp aan de oostkant van Bethlehem, op de West Oever in Israel. Na vijf jaar intensief gebruik was een kwast verf wel op zijn plaats. Gelukkig is er al veel werk gedaan door andere internationale vrijwilligers zodat wij, zoals het nu lijkt, alleen hoeven af te lakken. Zeker is dit niet want dit huis staat wel in de Arabische wereld en Laurence en Sharon Garnett, het Engelse echtpaar dat dit huis draaiende houdt, heeft zich goed aan hun omgeving aangepast. Er is dus niets zeker!
Vanavond komen Jan en Dina langs voor overleg aangaande het invullen van de vrije dagen die er ook in deze periode vallen.
Houdt vanaf 9 maart je mail in de gaten voor onze verdere belevenissen.
Shalom / Salam
Jan en Ailje

Reageren op onze verslagen kan op www.ailjehenriette.waarbenjij.nu

• 26 Februari 2018 - 10:20

Jolanda Van Rossem:

Wat een leuke vooruitzichten, heel veel plezier met elkaar, Be Blessed!

• 28 Februari 2018 - 21:21

Floor:

Pas ik nog in de koffer?

• 10 Maart 2018 - 19:47

Heleen :

Een hele fijne tijd toegewenst lieve mensen. Ik ga als jullie weer terug zijn. Jammer dat we er niet tegelijk zijn. Lieve groet....

• 16 Maart 2018 - 21:28

Ieneke:

hallo Ailje en Henriette een fijne tijd daar met elkaar in Beit Sahour. geniet van alles en doe de groeten aan de mensen die wij ook kennen.Henriette jij nog een goede vlucht toegewenst. de hartelijke groeten van Jan en mij,

Tags: Henriette